Aktualizacja: 12.05.2025 05:11 Publikacja: 04.10.2010 10:23
Foto: ROL
Ponad 1200 etatów, czyli 7,5 proc. wszystkich stanowisk zredukuje [b]Everything Everywhere[/b] (EE) – spółka [i]joint-venture[/i], która przejęła brytyjskie operacje [b]Orange[/b] i [b]T-Mobile[/b]. Na obecnym etapie cięcia zatrudnienia obejmują przede wszystkim operacyjne zaplecze firmy, obsługę centrali i średni [i]management[/i] obu firm – wszystkie dublujące się w obu firmach funkcje. Zarząd połączonych firm podkreślił, że nie ma planów zwolnień w pionach związanych bezpośrednio ze sprzedażą i obsługą klienta – pośród pracowników naziemnej sieci handlowej i w telefonicznach centrach obsługi.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas