Reklama

KOMENTARZ: Hipokryzja Cisco

Publikacja: 08.10.2010 08:27

Kilka dni temu w rpkom.pl [link=http://www.rp.pl/artykul/545655-Operatorzy-musza-zmienic-model-biznesowy.html]opublikowaliśmy[/link] wypowiedź [b]Indera Sidhu[/b], odpowiedzialnego za strategiczne planowanie wiceprezesa koncernu [b]Cisco[/b]. Ciekawie opowiadał o konstruowaniu nowych modeli biznesowych przez operatorów i twierdził, że ci z nich, którzy muszą inwestować w rozwijanie sieci nie mogą sobie pozwolić, by przychody uzyskane dzięki infrastrukturze były „dojone” (użył czasownika „to milk”) przez firmy trzecie, które nie inwestują w sieć, ale rozwijają usługi, które bez niej nie byłyby możliwe.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama