Krótsza asymetria nie kładzie biznesu

P4 nie planowało wysokich dodatnich przepływów finansowych z tytułu asymetrii MTR w latach 2013-2014. Dlatego skrócenie asymetrii o dwa lata nie zmieniło radykalnie sytuacji firmy. O strategii nowowchodzącego na rynek operatora komórkowego w warunkach regulowanego rynku rozmawiamy z Jackiem Niewęgłowskim, członkiem zarządu operatora sieci Play. Za dwa lata jego firma podejmie rynkową grę na takich samych zasadach, jak pozostałe sieci. Siedem milionów abonentów powinno wystarczyć do efektywnego działania na polskim rynku.

Publikacja: 09.03.2011 09:18

Krótsza asymetria nie kładzie biznesu

Foto: ROL

W ubiegłym roku, pod naciskiem Komisji Europejskiej, Urząd Komunikacji Elektronicznej zrewidował swoje plany odnośnie utrzymania asymetrii rozliczeniowej pomiędzy operatorami trzech dużych sieci a P4. Zamiast przez siedem lat, czyli do roku 2014 obowiązywać będzie jeszcze dwa lata. Asymetria ta była jednym z filarów strategii P4.

Komisja wpadła w sidła

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa