Krótsza asymetria nie kładzie biznesu

P4 nie planowało wysokich dodatnich przepływów finansowych z tytułu asymetrii MTR w latach 2013-2014. Dlatego skrócenie asymetrii o dwa lata nie zmieniło radykalnie sytuacji firmy. O strategii nowowchodzącego na rynek operatora komórkowego w warunkach regulowanego rynku rozmawiamy z Jackiem Niewęgłowskim, członkiem zarządu operatora sieci Play. Za dwa lata jego firma podejmie rynkową grę na takich samych zasadach, jak pozostałe sieci. Siedem milionów abonentów powinno wystarczyć do efektywnego działania na polskim rynku.

Publikacja: 09.03.2011 09:18

Krótsza asymetria nie kładzie biznesu

Foto: ROL

W ubiegłym roku, pod naciskiem Komisji Europejskiej, Urząd Komunikacji Elektronicznej zrewidował swoje plany odnośnie utrzymania asymetrii rozliczeniowej pomiędzy operatorami trzech dużych sieci a P4. Zamiast przez siedem lat, czyli do roku 2014 obowiązywać będzie jeszcze dwa lata. Asymetria ta była jednym z filarów strategii P4.

Komisja wpadła w sidła

Pozostało jeszcze 95% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej