Wzrost sprzedaży dzięki IPTV

Allied Telesis cieszy się ze wzrostu sprzedaży urządzeń pod swoją marką. W ciągu całego 2011 r. liczy na 30-procentowy skok. – Rynek napędzają inwestycje w modernizację sieci telekomunikacyjnych, także pod kątem wdrażania usług IPTV – mówi Maciej Stelmach, dyrektor oddziału japońskiego producenta w Polsce. Widzi on rosnące zainteresowanie technologią pasywnych sieci optycznych w Polsce i nie wyklucza wdrożeń swoich produktów z tego segmentu jeszcze w tym roku.

Publikacja: 08.08.2011 06:59

Wzrost sprzedaży dzięki IPTV

Foto: ROL

Druga połowa zawsze lepsza

– Naszą sprzedaż w tym okresie stymulowała zorganizowana razem z partnerami promocja, ale nie spodziewam się spadku w II półroczu – kończy uruchomiliśmy już nową ofertę. Druga połowa roku zawsze jest na tym rynku lepsza, więc spodziewamy się dalszego wzrostu obrotów w ujęciu rocznym; może nawet o jedną trzecią. Dynamika polskiego rynku jest dobra, ale to także efekt fali wzrostu po kryzysie 2009 r., który chyba dał się we znaki wszystkim graczom rynku.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa