Reklama

Wzrost sprzedaży dzięki IPTV

Allied Telesis cieszy się ze wzrostu sprzedaży urządzeń pod swoją marką. W ciągu całego 2011 r. liczy na 30-procentowy skok. – Rynek napędzają inwestycje w modernizację sieci telekomunikacyjnych, także pod kątem wdrażania usług IPTV – mówi Maciej Stelmach, dyrektor oddziału japońskiego producenta w Polsce. Widzi on rosnące zainteresowanie technologią pasywnych sieci optycznych w Polsce i nie wyklucza wdrożeń swoich produktów z tego segmentu jeszcze w tym roku.

Publikacja: 08.08.2011 06:59

Wzrost sprzedaży dzięki IPTV

Foto: ROL

Druga połowa zawsze lepsza

– Naszą sprzedaż w tym okresie stymulowała zorganizowana razem z partnerami promocja, ale nie spodziewam się spadku w II półroczu – kończy uruchomiliśmy już nową ofertę. Druga połowa roku zawsze jest na tym rynku lepsza, więc spodziewamy się dalszego wzrostu obrotów w ujęciu rocznym; może nawet o jedną trzecią. Dynamika polskiego rynku jest dobra, ale to także efekt fali wzrostu po kryzysie 2009 r., który chyba dał się we znaki wszystkim graczom rynku.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama