Wzrost sprzedaży dzięki IPTV

Allied Telesis cieszy się ze wzrostu sprzedaży urządzeń pod swoją marką. W ciągu całego 2011 r. liczy na 30-procentowy skok. – Rynek napędzają inwestycje w modernizację sieci telekomunikacyjnych, także pod kątem wdrażania usług IPTV – mówi Maciej Stelmach, dyrektor oddziału japońskiego producenta w Polsce. Widzi on rosnące zainteresowanie technologią pasywnych sieci optycznych w Polsce i nie wyklucza wdrożeń swoich produktów z tego segmentu jeszcze w tym roku.

Publikacja: 08.08.2011 06:59

Wzrost sprzedaży dzięki IPTV

Foto: ROL

Druga połowa zawsze lepsza

– Naszą sprzedaż w tym okresie stymulowała zorganizowana razem z partnerami promocja, ale nie spodziewam się spadku w II półroczu – kończy uruchomiliśmy już nową ofertę. Druga połowa roku zawsze jest na tym rynku lepsza, więc spodziewamy się dalszego wzrostu obrotów w ujęciu rocznym; może nawet o jedną trzecią. Dynamika polskiego rynku jest dobra, ale to także efekt fali wzrostu po kryzysie 2009 r., który chyba dał się we znaki wszystkim graczom rynku.

Pozostało jeszcze 87% artykułu
O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić