Rebranding i regulacyjny krok wstecz

Czy Telekomunikacja Polska ogłosi 10 Mb/s, jako podstawową usługę dostępową pod marką Orange? W każdym razie operatorowi narodowemu tak zależało na przedstawieniu na czas nowej oferty dostępowej, że zdecydował się na procedurę określenia kosztów analogicznej usługi hurtowej na podstawie „retail minus”, czyli mechanizmu z którym przez trzy lata walczył. To wywołało niepokój operatorów alternatywnych, którzy uważają, że TP w ogóle nie przestrzaga zasady time-to-market, czym upośledza ich rynkową elastyczność. „Za pięć minut rebranding” na rynku zaczyna się kolejny spór regulacyjny

Publikacja: 15.04.2012 22:12

Rebranding i regulacyjny krok wstecz

Foto: ROL

Telekomunikacja Polska nie przestrzega porozumienia z Urzędem Komunikacji Elektronicznej – uważa Krajowa Izba Gospodarcza Elektroniki i Telekomunikacji zrzeszająca operatorów alternatywnych. W datowanym na ostatni piątek piśmie KIGEiT dowodzi, że TP nie przestrzga zasad procesu time-to-market (TTM), zgodnie z którą, przygotowując detaliczną ofertę usług głosowych lub szerokopasmowego dostępu do internetu TP jest zobowiązana dać operatorom korzystającym z jej infrastruktury czas na przygotowanie konkurencyjnej propozycji, czyli przedstawienia adekwatnej oferty hurtowej.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem