Reklama

Znowu BSA z retail minus

Publikacja: 11.05.2012 16:15

Dzisiaj do oferty hurtowej usług szerokopasmowego dostępu Telekomunikacji Polskiej powinna wejść pierwsza od wielu miesięcy oparta na modelu retail minus. TP wprowadza do oferty nową usługę ADSL dla biznesu Turbo DSL o prędkości „do 10 Mb/s” w cenie 89-99 zł netto miesięcznie (w klasie ruchu VBR, ang. variable bit rate).

Usługę tę kwestionują zrzeszeni w Krajowej Izbie Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji operatorzy alternatywni. Nowa usługa TP nie przeszła tzw. testu marży, skutkiem czego, jeżeli TP chce ją wprowadzić do oferty, to musi udzielić konkurentom 51-proc. opust na jej hurtowy odpowiednik. TP zdecydowała się na ten krok, chociaż do 2010 r. walczyła z tym modelem wyznaczania cen hurtowych. KIGEiT uważa, że TP harmonogramem nowej oferty nie dała im szansy na wykreowanie konkurencyjnej usługi detalicznej, na co TP odpowiada, że operatorzy alternatywni zlekceważyli proces konsultacji (ang.time-to-market).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama