Aktualizacja: 10.05.2025 11:41 Publikacja: 14.06.2012 07:00
Foto: ROL
Zarówno klientów, jak i wpływów płatnym telewizjom będzie już jednak na nasycającym się rynku przybywało bardzo powoli. Na koniec ubiegłego roku płatną telewizję miało na naszym rynku według PwC prawie 80 proc. gospodarstw domowych (z ok. 14 mln wszystkich), w tym ten odsetek wzrośnie do 82,5 proc., a za cztery lata dobije do 92,4 proc.
Klientami telewizji satelitarnych w tym roku na polskim rynku będzie według PwC niecałe 48 proc. gospodarstw domowych, a w 2016 roku ten odsetek wzrośnie do 51,5 proc. Z kolei kablówki i ewentualna płatną naziemną telewizję (jeśli taka oferta ruszy w Polsce) będzie odbierało w Polsce wtedy 34,6 proc. W Europie płatna telewizja naziemna działa z powodzeniem np. we Francji (4 mln klientów) we Włoszech (ma tam 3 mln klientów, z czego ( 2 mln oferty pre-paid) czy w Hiszpanii (400 tys. klientów).
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas