Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.07.2025 01:21 Publikacja: 14.06.2012 07:00
Foto: ROL
Zarówno klientów, jak i wpływów płatnym telewizjom będzie już jednak na nasycającym się rynku przybywało bardzo powoli. Na koniec ubiegłego roku płatną telewizję miało na naszym rynku według PwC prawie 80 proc. gospodarstw domowych (z ok. 14 mln wszystkich), w tym ten odsetek wzrośnie do 82,5 proc., a za cztery lata dobije do 92,4 proc.
Klientami telewizji satelitarnych w tym roku na polskim rynku będzie według PwC niecałe 48 proc. gospodarstw domowych, a w 2016 roku ten odsetek wzrośnie do 51,5 proc. Z kolei kablówki i ewentualna płatną naziemną telewizję (jeśli taka oferta ruszy w Polsce) będzie odbierało w Polsce wtedy 34,6 proc. W Europie płatna telewizja naziemna działa z powodzeniem np. we Francji (4 mln klientów) we Włoszech (ma tam 3 mln klientów, z czego ( 2 mln oferty pre-paid) czy w Hiszpanii (400 tys. klientów).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas