Aktualizacja: 11.05.2025 15:12 Publikacja: 15.06.2012 11:50
W ostatnim okresie około 15 tys. klientów mięsiecznie rezygnuje z linii POTS na rzecz usług telefonicznych w technologii IP narodowego operatora – wynika z naszych informacji. Wedle raportu Telekomunikacji Polskiej za I kwartał br. zaś użytkowników VoIP było 152 tys. – 114 proc. więcej niż kwartał wcześniej. O ile we wcześniejszych latach raportowani przez TP abonenci VoIP bywali sztucznie wygenerowani (aktywowano domyślnie usługi, z których abonenci nie korzystali i za które nie płacili), o tyle teraz wedle naszych informacji migracja ma świadomy charakter.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas