Aktualizacja: 14.05.2025 00:14 Publikacja: 13.07.2012 14:55
Rozmowa z Beatą Gałęzą, starszym kierownikiem marketingu dla rynku biznesowego Netii
– Budżet tegorocznego Kongresu jest porównywalny z kosztem miesięcznej kampanii mediowej o zasięgu ogólnopolskim, uwzględniającej miks mediów, zarówno off-line, jak i on-line. Nasi partnerzy przedstawiają własną tematykę, rozszerzają listę potencjalnych uczestników o swoją bazę firm, klientów. Tym samym budżet dzielony jest pomiędzy organizatorów – Netię i partnerów.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas