Netia: sponsoring zastępujemy edukacją

Operator alternatywny po raz czwarty zorganizuje jesienią kongres Biznes to Rozmowy. Promocyjna impreza, kosztem kilkuset tysięcy złotych, ma budować świadomość marki Netia w segmencie dużych korporacji. To obecnie największa technologiczna impreza organizowana przez operatora telekomunikacyjnego (kiedyś podobny w założeniach kongres organizował Polkomtel).

Publikacja: 13.07.2012 14:55

Rozmowa z Beatą Gałęzą, starszym kierownikiem marketingu dla rynku biznesowego Netii

– Budżet tegorocznego Kongresu jest porównywalny z kosztem miesięcznej kampanii mediowej o zasięgu ogólnopolskim, uwzględniającej miks mediów, zarówno off-line, jak i on-line. Nasi partnerzy przedstawiają własną tematykę, rozszerzają listę potencjalnych uczestników o swoją bazę firm, klientów. Tym samym budżet dzielony jest pomiędzy organizatorów – Netię i partnerów.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa