Reklama
Rozwiń
Reklama

Grupa TP zaciska pasa, nie mówi na którą dziurkę

Na pewno nie będziemy oszczędzać na smartfonach: ich sprzedaży i subsydiach. Widzimy dalsze możliwości redukcji kosztów w realizacji umowy społecznej, konsultingu, sponsoringu (choć pozostaniemy przy piłce nożnej), marketingu. Do tego dochodzą inne drobne pozycje, jak urlopy, ale ponieważ jest ich wiele ich koszty idą w miliony – mówił wczoraj Maciej Witucki, prezes Telekomunikacji Polskiej.

Publikacja: 26.07.2012 08:30

Grupa TP zaciska pasa, nie mówi na którą dziurkę

Foto: ROL

– Na pewno nie będziemy oszczędzać na smartfonach: ich sprzedaży i subsydiach. Widzimy dalsze możliwości redukcji kosztów w realizacji umowy społecznej, konsultingu, sponsoringu (choć pozostaniemy przy piłce nożnej), marketingu. Do tego dochodzą inne drobne pozycje, jak urlopy, ale ponieważ jest ich wiele ich koszty idą w miliony – mówił wczoraj dziennikarzom Maciej Witucki, prezes Telekomunikacji Polskiej.

Zarząd TP obiecał w środę oszczędności inwestorom i analitykom po tym, jak opublikowane wczoraj wyniki za II?kwartał okazały się niższe od oczekiwanych przez biura maklerskie.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama