Reklama

Polski rynek telekomunikacyjny przed wielką szansą

Rozwój polskiego rynku telekomunikacyjnego rodzi szereg wyzwań, a tylko organiczny postęp nie wystarczy do stworzenia zdrowego i dojrzałego środowiska telekomunikacyjnego. Konieczne są mądre regulacje. Zmiany na stanowisku prezesa UKE oraz powstanie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji skłaniają do refleksji na temat dalszych możliwości oraz metod stymulowania rozwoju polskiego rynku – piszą Ryszard Hordyński i Michał Suryś z AT Kearney

Publikacja: 13.08.2012 08:00

Polski rynek telekomunikacyjny przed wielką szansą

Foto: ROL

Zdaniem autorów niniejszej publikacji, aktualny moment powinien zostać wykorzystany do stworzenia kompleksowego i, przede wszystkim, realnego do wdrożenia planu działania.

Poniżej zaprezentowane zostały główne wyzwania oraz możliwe sposoby ich zaadresowania. Zagadnienia te odnoszą się zarówno do kwestii zrównoważonego rozwoju (infrastruktura, innowacje), pozycji i ochrony klientów, jak i, bardzo ważnej dla przyszłości rynku, cyfryzacji państwa.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama