Polski rynek telekomunikacyjny przed wielką szansą

Rozwój polskiego rynku telekomunikacyjnego rodzi szereg wyzwań, a tylko organiczny postęp nie wystarczy do stworzenia zdrowego i dojrzałego środowiska telekomunikacyjnego. Konieczne są mądre regulacje. Zmiany na stanowisku prezesa UKE oraz powstanie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji skłaniają do refleksji na temat dalszych możliwości oraz metod stymulowania rozwoju polskiego rynku – piszą Ryszard Hordyński i Michał Suryś z AT Kearney

Publikacja: 13.08.2012 08:00

Polski rynek telekomunikacyjny przed wielką szansą

Foto: ROL

Zdaniem autorów niniejszej publikacji, aktualny moment powinien zostać wykorzystany do stworzenia kompleksowego i, przede wszystkim, realnego do wdrożenia planu działania.

Poniżej zaprezentowane zostały główne wyzwania oraz możliwe sposoby ich zaadresowania. Zagadnienia te odnoszą się zarówno do kwestii zrównoważonego rozwoju (infrastruktura, innowacje), pozycji i ochrony klientów, jak i, bardzo ważnej dla przyszłości rynku, cyfryzacji państwa.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić