Polkomtel: Plusoczytelnia i Muzodajnia przynoszą zyski

Publikacja: 24.08.2012 18:35

Muzodajnia, internetowy muzyczny serwis Polkomtela, operatora sieci Plus świętuje w tym roku czwarte urodziny. Grupa Zygmunta Solorza-Żaka promuje ją dodatkowo podczas sopockiego festiwalu „Top of the Top”: jej szyldem opatrzony będzie jeden z koncertów.

Jak podaje Polkomtel, łącznie przez 4 lata istnienia serwisu, użytkownicy założyli nam nim 700 tys. kont i pobrali 26 mln plików muzycznych. Jednak tylko połowa: 350 tys. płaciło za korzystanie z serwisu.

– Zarówno Muzodajnia, jak i Plusoczytelnia (czytelniczy serwis Polkomtela – red.) spełniły nasze oczekiwania i cele biznesowe, które leżały u podstaw ich uruchomienia i obie inwestycje zwróciły się już jakiś czas temu – mówi mimo to Arkadiusz Majewski z biura prasowego Polkomtela.

Śladem sieci Plus, internetowe serwisy muzyczne odpalali z czasem inni operatorzy: Orange, Netia, a ostatnio także Canal+ Cyfrowy (operator platformy Cyfra+), Cyfrowy Polsat, czy sieć kablowa Toya.

Orange proponuje klientom od niedawna dostęp do serwisu Deezer, z 18 mln utworów muzycznych do słuchania on-line i off-line.

Netia, Cyfra+ i Toya zdecydowały się w tym roku udostępnić klientom serwis MooD, pozwalający na słuchanie muzyki z komputera.

Netia deklaruje, że jej klienci korzystają z MooD rzadko. Dlatego w ostatnim tygodniu wprowadziła do oferty aplikację tuba.fm (Agory), zintegrowaną z dekoderem  –  Netia Player. Pozwala na słuchanie radiowych stacji, w tym części z funkcją personalizacji repertuaru.

Muzodajnia i MooD to projekty wdrożone u operatorów przy współpracy ze spółką e-Muzyka, notowaną na NewConnect.

Muzodajnia, internetowy muzyczny serwis Polkomtela, operatora sieci Plus świętuje w tym roku czwarte urodziny. Grupa Zygmunta Solorza-Żaka promuje ją dodatkowo podczas sopockiego festiwalu „Top of the Top”: jej szyldem opatrzony będzie jeden z koncertów.

Jak podaje Polkomtel, łącznie przez 4 lata istnienia serwisu, użytkownicy założyli nam nim 700 tys. kont i pobrali 26 mln plików muzycznych. Jednak tylko połowa: 350 tys. płaciło za korzystanie z serwisu.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Materiał Promocyjny
CERT Orange Polska: internauci korzystają z naszej wiedzy