Polkomtel: Plusoczytelnia i Muzodajnia przynoszą zyski

Publikacja: 24.08.2012 18:35

Muzodajnia, internetowy muzyczny serwis Polkomtela, operatora sieci Plus świętuje w tym roku czwarte urodziny. Grupa Zygmunta Solorza-Żaka promuje ją dodatkowo podczas sopockiego festiwalu „Top of the Top”: jej szyldem opatrzony będzie jeden z koncertów.

Jak podaje Polkomtel, łącznie przez 4 lata istnienia serwisu, użytkownicy założyli nam nim 700 tys. kont i pobrali 26 mln plików muzycznych. Jednak tylko połowa: 350 tys. płaciło za korzystanie z serwisu.

– Zarówno Muzodajnia, jak i Plusoczytelnia (czytelniczy serwis Polkomtela – red.) spełniły nasze oczekiwania i cele biznesowe, które leżały u podstaw ich uruchomienia i obie inwestycje zwróciły się już jakiś czas temu – mówi mimo to Arkadiusz Majewski z biura prasowego Polkomtela.

Śladem sieci Plus, internetowe serwisy muzyczne odpalali z czasem inni operatorzy: Orange, Netia, a ostatnio także Canal+ Cyfrowy (operator platformy Cyfra+), Cyfrowy Polsat, czy sieć kablowa Toya.

Orange proponuje klientom od niedawna dostęp do serwisu Deezer, z 18 mln utworów muzycznych do słuchania on-line i off-line.

Netia, Cyfra+ i Toya zdecydowały się w tym roku udostępnić klientom serwis MooD, pozwalający na słuchanie muzyki z komputera.

Netia deklaruje, że jej klienci korzystają z MooD rzadko. Dlatego w ostatnim tygodniu wprowadziła do oferty aplikację tuba.fm (Agory), zintegrowaną z dekoderem  –  Netia Player. Pozwala na słuchanie radiowych stacji, w tym części z funkcją personalizacji repertuaru.

Muzodajnia i MooD to projekty wdrożone u operatorów przy współpracy ze spółką e-Muzyka, notowaną na NewConnect.

Muzodajnia, internetowy muzyczny serwis Polkomtela, operatora sieci Plus świętuje w tym roku czwarte urodziny. Grupa Zygmunta Solorza-Żaka promuje ją dodatkowo podczas sopockiego festiwalu „Top of the Top”: jej szyldem opatrzony będzie jeden z koncertów.

Jak podaje Polkomtel, łącznie przez 4 lata istnienia serwisu, użytkownicy założyli nam nim 700 tys. kont i pobrali 26 mln plików muzycznych. Jednak tylko połowa: 350 tys. płaciło za korzystanie z serwisu.

Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką