Reklama

Polkomtel: Plusoczytelnia i Muzodajnia przynoszą zyski

Publikacja: 24.08.2012 18:35

Muzodajnia, internetowy muzyczny serwis Polkomtela, operatora sieci Plus świętuje w tym roku czwarte urodziny. Grupa Zygmunta Solorza-Żaka promuje ją dodatkowo podczas sopockiego festiwalu „Top of the Top”: jej szyldem opatrzony będzie jeden z koncertów.

Jak podaje Polkomtel, łącznie przez 4 lata istnienia serwisu, użytkownicy założyli nam nim 700 tys. kont i pobrali 26 mln plików muzycznych. Jednak tylko połowa: 350 tys. płaciło za korzystanie z serwisu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama