Aktualizacja: 01.07.2025 00:13 Publikacja: 23.10.2012 18:33
Foto: ROL
Już w tym roku wśród sprzedawanych tego typu urządzeń największą grupę będą stanowić te telewizory, które pozwalają odbiorcy na nieograniczony dostęp do Internetu (consumer controlled smart TV). W samym II kwartale 2012 roku sprzedało się ich prawie 9,5 mln, a w całym roku na rynek trafią 43 mln. Do 2016 ich popularność jeszcze wzrośnie: wtedy na rynek trafi 95 mln sztuk tego typu urządzeń, przy ok. 140 mln planowanej sprzedaży wszystkich smart TV.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas