Aktualizacja: 30.06.2025 23:20 Publikacja: 24.04.2013 09:00
Foto: ROL
rpkom.pl: – Ile zdarzeń notuje miesięcznie centrum obsługi klienta Inei?
Bartłomiej Mikołajczak, dyrektor Departamentu Sprzedaży i Obsługi: – To jest około 50 tys. przychodzących połączeń telefonicznych, około 500 wywołań chat i 400 e-maili.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas