Reklama

Pudełkowy system łatwiej dopasować do potrzeb operatora

Dwukrotny wzrost klientów w ciągu pięciu lat zakłada wielkopolska Inea, co w przypadku skutecznej realizacji celów oznacza wzrost liczby pracowników call center o 50 proc. Operator zakończył niedawno wdrożenie nowego systemu zarządzania centrum obsługi klienta, które ma sprostać nowym wyzwaniom. O celach i przebiegu wdrożenia rozmawiamy z Bartłomiejem Mikołajczakiem i Maciejem Ziemiańskim z Inei

Publikacja: 24.04.2013 09:00

Pudełkowy system łatwiej dopasować do potrzeb operatora

Foto: ROL

rpkom.pl: – Ile zdarzeń notuje miesięcznie centrum obsługi klienta Inei?

Bartłomiej Mikołajczak, dyrektor Departamentu Sprzedaży i Obsługi: – To jest około 50 tys. przychodzących połączeń telefonicznych, około 500 wywołań chat i 400 e-maili.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama