Aktualizacja: 11.05.2025 18:41 Publikacja: 13.08.2013 09:26
Foto: ROL
Głosowa komunikacja mobilna jest podstawą biznesu większości firm. Krajowy zasięg mobilnego internetu zachęca też do stosowania wydajnych rozwiązań biznesowych, opartych na”przetwarzaniu w chmurze” i dostępie do aplikacji z dowolnego miejsca. Odchodzi w przeszłość konieczność przysłowiowego „powrotu do biura”, by sprawdzić pocztę, stan magazynu czy potwierdzić zamówienie. Już dzisiaj można, z powodzeniem, prowadzić firmę bez własnych serwerów, co paradoksalnie zwiększa bezpieczeństwo procesów biznesowych i przechowywanych informacji. Usługi przetwarzania „w chmurze” pozwalają bardzo szybko wdrożyć nowe rozwiązania procesowe bez konieczności zakupu oprogramowania i komputerów.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas