Aktualizacja: 09.05.2025 09:38 Publikacja: 09.12.2010 18:08
Foto: ROL
Aż 32 proc. Polaków dzwoni tylko z telefonów komórkowych. 85 proc. korzysta z obu typów łączności – stacjonarnej i komórkowej – ale preferuje komórki. Dla Niemiec oba te wskaźniki wynoszą odpowiednio 5 proc. i 27 proc., dla Francji 6 proc. i 57 proc., a dla Wielkiej Brytanii 12 proc. i 47 proc. Na tle innych krajów polski rynek komórkowy jest wyjątkowo silny względem segmentu stacjonarnego.
W 2009 r. przypadło nań 68 proc. wartości całego rynku telekomunikacyjnego. W tym samym okresie, w Japonii, na rynek mobilny przypadło 62 proc. całej wartości, a w Szwecji tylko 48 proc. Od 2004 r. udział wartości polskiego rynku mobilnego w wartości całego rynku telekomunikacyjnego wzrósł o 11 punktów procentowych. To jeden z największych skoków w raporcie Ofcomu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas