Aktualizacja: 11.05.2025 14:24 Publikacja: 24.02.2011 17:11
Udział słuchawek Nokii w Polskim rynku (37 proc.) jest wyraźnie wyższy od światowej średniej (30,2 proc.). Tak przynajmniej wynika z danych zebranych przez firmę StatCounter, która przyjrzała się, za pomocą jakich słuchawek Polacy łączą się z internetem.
Drugie miejsce, daleko za Nokią w tej klasyfikacji, zajął Sony Ericsson – 16,9 proc., także znacznie silniej reprezentowany nad Wisłą niż na świecie (3,91 proc.). Android zajmuje w Polsce trzecie miejsce z 16,11 proc. udziałem. Należący do Apple iOS zajmuje dopiero czwartą pozycję – 10,56 proc. połączeń z internetem za pośrednictwem telefonu. Tuż za nim (9,3 proc.) uplasował się Samsung. Mobilny Windows to 1,7 proc. połączeń, a systemy LG – 1,41 proc.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas