Netia liczy na wzrost rynku płatnej telewizji

Publikacja: 07.03.2013 14:09

Netia zaprezentował dzisiaj odświeżone portfolio produktów. Jego centralnym punktem jest oferta TV. Podczas konferencji przedstawiciele Netii wsparli zmianę swojej oferty prezentacją optymistycznych prognoz rozwoju tego rynku.

– Choć się on powoli wypłaszcza pod względem wzrostu liczby abonentów, to jednak w przeciwieństwie do innych segmentów wciąż rośnie. Perspektywy dla dynamiki jego wartości są jeszcze lepsze, niż dla wzrost liczby abonentów – mówił podczas dzisiejszego spotkania odpowiedzialny w Netii za analizy Tomasz Melaniuk.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa