Reklama

„Rz”: Midas może wziąć udział w aukcji 800 MHz

Publikacja: 03.10.2013 08:40

„Choć operator komórkowej sieci Plus zapewnia, że takiej wojny nie chce, to między nim a Orange Polska (grupa Telekomunikacji Polskiej i Centertela, który prowadzi komórkową sieć) trwa właśnie sądowa wojna o klienta Internetu” – pisze dzisiejsza „Rzeczpospolita”, nawiązując także do walki na reklamy grup.

Polkomtel przekonuje w swojej kampanii, że ma Internet szybszy od Neostrady, flagowej usługi stacjonarnego dostępu Orange Polska.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama