Interwencje i mediacje UKE dały klientom 1,5 mln zł w 2012 roku

Publikacja: 04.04.2013 13:30

W ubiegłym roku Urząd Komunikacji Elektronicznej podjął  blisko 8 tysięcy  interwencji u operatorów, z czego 67 proc. zostało rozpatrzonych na korzyść konsumentów – wynika z podsumowania regulatora rynku. Urząd prowadził też  blisko 4 tysiące postępowań mediacyjnych.  Ponad połowa z nich (52 proc.) została zakończone pozytywnie dla konsumentów.

– Szacujemy, że w minionym roku w wyniku interwencji UKE oraz postępowań mediacyjnych „odzyskaliśmy” dla konsumentów ponad 1,5 mln złotych –  ocenia Magdalena Gaj, prezes UKE

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama