Reklama
Rozwiń
Reklama

Interwencje i mediacje UKE dały klientom 1,5 mln zł w 2012 roku

Publikacja: 04.04.2013 13:30

W ubiegłym roku Urząd Komunikacji Elektronicznej podjął  blisko 8 tysięcy  interwencji u operatorów, z czego 67 proc. zostało rozpatrzonych na korzyść konsumentów – wynika z podsumowania regulatora rynku. Urząd prowadził też  blisko 4 tysiące postępowań mediacyjnych.  Ponad połowa z nich (52 proc.) została zakończone pozytywnie dla konsumentów.

– Szacujemy, że w minionym roku w wyniku interwencji UKE oraz postępowań mediacyjnych „odzyskaliśmy” dla konsumentów ponad 1,5 mln złotych –  ocenia Magdalena Gaj, prezes UKE

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama