Reklama

Użytkownicy chcą nowej elastyczności modeli postpaidowych

Wywodzący się z Kanady dostawca systemów billingowych zamierza inwestować w centrum R&D we Wrocławiu i dzięki nowym kontraktom umacniać pozycję w Europie Środkowowschodniej – mówi rpkom.pl Lucas Skoczkowski, prezes Redknee. Potencjał widzi w w zmianie, jaką przechodzą operatorzy, koncentrujący się na odzyskiwaniu miliardów zainwestowanych w sieci. Dziś ich główny cel to odbywająca się w czasie rzeczywistym monetyzacja tych nakładów.

Publikacja: 05.12.2013 08:31

Użytkownicy chcą nowej elastyczności modeli postpaidowych

Foto: ROL

Rpkom.pl: Jaką wartość według Pana jest warty światowy rynek oprogramowania dla operatorów telekomunikacyjnych?

Lucas Skoczkowski, prezes Redknee: Biznes Redknee rozwijał się do tej pory głównie za sprawą upowszechniania się usług mobilnych: głosowych i transmisji danych. Widzimy potrzebę dostawców tych usług, aby je monetyzować, a jednocześnie coraz pilniejsze stają się również potrzeby aby wykorzystywać do tego celu bardziej wyrafinowane, działające w czasie rzeczywistym rozwiązania billingowe i narzędzia do obsługi klienta. Co do wielkości rynku, zgadzamy się z analizami firmy Gartner, która przewiduje, że światowy rynek IRCM (ang. Integrated Revenue and Customer Management – Zintegrowane zarządzenie przychodami i klientami) będzie rósł z około 18 mld dol. w tym roku do około 20 mld w roku 2017.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama