Reklama
Rozwiń
Reklama

Użytkownicy chcą nowej elastyczności modeli postpaidowych

Wywodzący się z Kanady dostawca systemów billingowych zamierza inwestować w centrum R&D we Wrocławiu i dzięki nowym kontraktom umacniać pozycję w Europie Środkowowschodniej – mówi rpkom.pl Lucas Skoczkowski, prezes Redknee. Potencjał widzi w w zmianie, jaką przechodzą operatorzy, koncentrujący się na odzyskiwaniu miliardów zainwestowanych w sieci. Dziś ich główny cel to odbywająca się w czasie rzeczywistym monetyzacja tych nakładów.

Publikacja: 05.12.2013 08:31

Użytkownicy chcą nowej elastyczności modeli postpaidowych

Foto: ROL

Rpkom.pl: Jaką wartość według Pana jest warty światowy rynek oprogramowania dla operatorów telekomunikacyjnych?

Lucas Skoczkowski, prezes Redknee: Biznes Redknee rozwijał się do tej pory głównie za sprawą upowszechniania się usług mobilnych: głosowych i transmisji danych. Widzimy potrzebę dostawców tych usług, aby je monetyzować, a jednocześnie coraz pilniejsze stają się również potrzeby aby wykorzystywać do tego celu bardziej wyrafinowane, działające w czasie rzeczywistym rozwiązania billingowe i narzędzia do obsługi klienta. Co do wielkości rynku, zgadzamy się z analizami firmy Gartner, która przewiduje, że światowy rynek IRCM (ang. Integrated Revenue and Customer Management – Zintegrowane zarządzenie przychodami i klientami) będzie rósł z około 18 mld dol. w tym roku do około 20 mld w roku 2017.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama