Reklama

Dominik Libicki odchodzi z Cyfrowego Polsatu [nowe]

Dominik Libicki, po prawie dwudziestu latach pracy w Grupie Polsat i 13 latach u sterów Cyfrowego Polsatu złożył dziś rezygnację z pełnienia funkcji prezesa zarządu. Nie będzie też już wiceprezesem Polkomtela, operatora sieci Plus. Menedżer uznawany za prawą rękę Zygmunta Solorza-Żaka uzasadnił decyzję brakiem zgodności stanowisk co do sposobów realizacji strategii Grupy Cyfrowy Polsat – podała notowana na warszawskiej giełdzie grupa. Jej nowym szefem został dotychczasowy dyrektor generalny sieci Plus.

Publikacja: 28.10.2014 22:58

Dominik Libicki odchodzi z Cyfrowego Polsatu [nowe]

Foto: ROL

Rada nadzorcza Cyfrowego Polsatu przyjęła we wtorek rezygnację Dominika Libickiego, wieloletniego prezesa spółki – podała notowana na GPW firma w późnym wieczornym komunikacie.

Jak czytamy w informacji prasowej, ta sama rada „przyjęła ze zrozumieniem fakt, że cele i strategia grupy pozostają takie same, a różnice wystąpiły jedynie w sposobach ich realizacji”. Zgodnie z oświadczeniem rady, cele i strategia Grupy Cyfrowy Polsat pozostają niezmienione. Szczegółów i tła rozbieżności zdań – nie ujawniono.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama