W USA z TV Everywhere korzysta mniej niż połowa abonentów płatnej tv

Tylko 45 proc. abonentów 15 największych operatorów płatnej telewizji w USA do dziś zdecydowało się na korzystanie z usługi TV Everywhere

Publikacja: 17.06.2013 08:45

TV Everywhere to dostępna od czterech lat u największych amerykańskich operatorów opcja umożliwiająca korzystanie z ich pełnej oferty na każdym dostępnym urządzeniu przez Internet (nie tylko z poziomu dekodera). Jak wynika z najnowszych badań amerykańskiej The Diffusion Group (TDG), popularność rewolucyjnej na telewizyjnym rynku usługi nie sięga nawet połowy abonentów operatorów, którzy zawarli porozumienie i zaczęli oferować swoje kanały na urządzenia inne niż dekodery już cztery lata temu.  – TV Everywhere jest bezdyskusyjnie najlepszym wyjściem, po jakie sięgnęły sieci telewizyjne i operatorzy płatnej telewizji, by konkurować z zagrażającymi im serwisami wideo on-line jak Netflix czy Areo. Mimo to, rozwija się rozczarowująco powoli – komentuje Bill Niemeyer, starszy analityk TDG.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Raportowanie zrównoważonego rozwoju - CSRD/ESRS w praktyce