W USA z TV Everywhere korzysta mniej niż połowa abonentów płatnej tv

Tylko 45 proc. abonentów 15 największych operatorów płatnej telewizji w USA do dziś zdecydowało się na korzystanie z usługi TV Everywhere

Publikacja: 17.06.2013 08:45

TV Everywhere to dostępna od czterech lat u największych amerykańskich operatorów opcja umożliwiająca korzystanie z ich pełnej oferty na każdym dostępnym urządzeniu przez Internet (nie tylko z poziomu dekodera). Jak wynika z najnowszych badań amerykańskiej The Diffusion Group (TDG), popularność rewolucyjnej na telewizyjnym rynku usługi nie sięga nawet połowy abonentów operatorów, którzy zawarli porozumienie i zaczęli oferować swoje kanały na urządzenia inne niż dekodery już cztery lata temu.  – TV Everywhere jest bezdyskusyjnie najlepszym wyjściem, po jakie sięgnęły sieci telewizyjne i operatorzy płatnej telewizji, by konkurować z zagrażającymi im serwisami wideo on-line jak Netflix czy Areo. Mimo to, rozwija się rozczarowująco powoli – komentuje Bill Niemeyer, starszy analityk TDG.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa