Reklama
Rozwiń

W USA z TV Everywhere korzysta mniej niż połowa abonentów płatnej tv

Tylko 45 proc. abonentów 15 największych operatorów płatnej telewizji w USA do dziś zdecydowało się na korzystanie z usługi TV Everywhere

Publikacja: 17.06.2013 08:45

TV Everywhere to dostępna od czterech lat u największych amerykańskich operatorów opcja umożliwiająca korzystanie z ich pełnej oferty na każdym dostępnym urządzeniu przez Internet (nie tylko z poziomu dekodera). Jak wynika z najnowszych badań amerykańskiej The Diffusion Group (TDG), popularność rewolucyjnej na telewizyjnym rynku usługi nie sięga nawet połowy abonentów operatorów, którzy zawarli porozumienie i zaczęli oferować swoje kanały na urządzenia inne niż dekodery już cztery lata temu.  – TV Everywhere jest bezdyskusyjnie najlepszym wyjściem, po jakie sięgnęły sieci telewizyjne i operatorzy płatnej telewizji, by konkurować z zagrażającymi im serwisami wideo on-line jak Netflix czy Areo. Mimo to, rozwija się rozczarowująco powoli – komentuje Bill Niemeyer, starszy analityk TDG.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości