Reklama

Polski multiscreening

Na tle świata polscy internauci wypadają na sporych fanów mobilnych urządzeń umożliwiających oglądanie filmów, programów, teledysków i innych materiałów wideo – wynika z przeprowadzanego na całym świecie badania Connected Life firmy TNS. Statystyczny użytkownik sieci w Polsce korzysta już z 4,6 urządzeń, a wideo on-line ogląda codziennie jedna czwarta internautów. Według domu mediowego Mindshare Polska najwięcej czasu – średnio ponad 3 godz. – poświęcamy dziennie na korzystanie z komputera stacjonarnego lub laptopa

Publikacja: 03.09.2014 08:00

Polski multiscreening

Foto: AP

Na tle świata polscy internauci wypadają na sporych fanów rozmaitych urządzeń umożliwiających oglądanie filmów, programów, teledysków i innych materiałów wideo – wynika z przeprowadzanego na całym świecie badania Connected Life firmy TNS.

Według niego przeciętny polski internauta korzysta już średnio a 4,6 różnych urządzeń do oglądania wideo w sieci, podczas gdy dla świata analogiczny wskaźnik wynosi 4 (pod uwagę brane były tradycyjny telefon komórkowy, smartfon, tablet, laptop, desktop, konsola do gry, tradycyjny telewizor, smart tv i telefon stacjonarny). Na bardziej zaawansowanych pod tym względem rynkach – np. w Australii, Niemczech i Wielkiej Brytanii – ten wskaźnik wynosi ok. 5.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama