Aktualizacja: 09.05.2025 08:06 Publikacja: 03.09.2014 08:00
Foto: AP
Na tle świata polscy internauci wypadają na sporych fanów rozmaitych urządzeń umożliwiających oglądanie filmów, programów, teledysków i innych materiałów wideo – wynika z przeprowadzanego na całym świecie badania Connected Life firmy TNS.
Według niego przeciętny polski internauta korzysta już średnio a 4,6 różnych urządzeń do oglądania wideo w sieci, podczas gdy dla świata analogiczny wskaźnik wynosi 4 (pod uwagę brane były tradycyjny telefon komórkowy, smartfon, tablet, laptop, desktop, konsola do gry, tradycyjny telewizor, smart tv i telefon stacjonarny). Na bardziej zaawansowanych pod tym względem rynkach – np. w Australii, Niemczech i Wielkiej Brytanii – ten wskaźnik wynosi ok. 5.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas