Reklama

Polski multiscreening

Na tle świata polscy internauci wypadają na sporych fanów mobilnych urządzeń umożliwiających oglądanie filmów, programów, teledysków i innych materiałów wideo – wynika z przeprowadzanego na całym świecie badania Connected Life firmy TNS. Statystyczny użytkownik sieci w Polsce korzysta już z 4,6 urządzeń, a wideo on-line ogląda codziennie jedna czwarta internautów. Według domu mediowego Mindshare Polska najwięcej czasu – średnio ponad 3 godz. – poświęcamy dziennie na korzystanie z komputera stacjonarnego lub laptopa

Publikacja: 03.09.2014 08:00

Polski multiscreening

Foto: AP

Na tle świata polscy internauci wypadają na sporych fanów rozmaitych urządzeń umożliwiających oglądanie filmów, programów, teledysków i innych materiałów wideo – wynika z przeprowadzanego na całym świecie badania Connected Life firmy TNS.

Według niego przeciętny polski internauta korzysta już średnio a 4,6 różnych urządzeń do oglądania wideo w sieci, podczas gdy dla świata analogiczny wskaźnik wynosi 4 (pod uwagę brane były tradycyjny telefon komórkowy, smartfon, tablet, laptop, desktop, konsola do gry, tradycyjny telewizor, smart tv i telefon stacjonarny). Na bardziej zaawansowanych pod tym względem rynkach – np. w Australii, Niemczech i Wielkiej Brytanii – ten wskaźnik wynosi ok. 5.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama