Reklama
Rozwiń
Reklama

Dane Plusa potwierdzają światową tendencję: wiadomości tracą popularność także w Polsce

Publikacja: 02.05.2014 10:04

Statystyczny użytkownik Polkomtela, operatora sieci Plus wysyłał w 2013 roku miesięcznie o 9 proc. wiadomości SMS i MMS mniej niż w 2012 roku. Podczas gdy w 2012 r. na klienta telekomu przypadało miesięcznie 136,6 wiadomości, w ubiegłym roku już tylko 123,4.

Spadek widać przy tym zarówno w segmencie post-paid (do którego Plus zalicza karty M2M), jak i pre-paid. W pierwszym liczba wiadomości na użytkownika spadła rok do roku ze 142,4 do 137,4, a w segmencie telefonów na kartę ze 130 do 107, czyli aż o 18 proc..

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama