Reklama
Rozwiń
Reklama

Dane Plusa potwierdzają światową tendencję: wiadomości tracą popularność także w Polsce

Publikacja: 02.05.2014 10:04

Statystyczny użytkownik Polkomtela, operatora sieci Plus wysyłał w 2013 roku miesięcznie o 9 proc. wiadomości SMS i MMS mniej niż w 2012 roku. Podczas gdy w 2012 r. na klienta telekomu przypadało miesięcznie 136,6 wiadomości, w ubiegłym roku już tylko 123,4.

Spadek widać przy tym zarówno w segmencie post-paid (do którego Plus zalicza karty M2M), jak i pre-paid. W pierwszym liczba wiadomości na użytkownika spadła rok do roku ze 142,4 do 137,4, a w segmencie telefonów na kartę ze 130 do 107, czyli aż o 18 proc..

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama