Aktualizacja: 22.05.2025 07:10 Publikacja: 14.06.2010 16:08
Foto: ROL
– Nie pracujemy teraz nad projektem mobilnej telewizji w technologii DVB-H. Hurtowa oferta tych usług, która została nam przedstawiona nie miała biznesowego uzasadnienie, ani szansy na rynkowy sukces. Coraz więcej oznak wskazuje, że technologia DVB-H w ogóle nie spełniła pokładanych w niej nadziei. Poza jedynym przykładem Włoch, gdzie usługa się przyjęła, choć operatorzy na niej nie zarabiają, nie widać dużego popytu na mobilną telewizję w tym standardzie. W tej sytuacji trudno inwestować w nią tyle, ile wymaga tego sieć DVB-H – mówi Krzysztof Dzięcioł, dyrektor Departamentu Usług Mobilnych w Polskiej Telefonii Cyfrowej.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas