Aktualizacja: 18.05.2025 10:52 Publikacja: 01.09.2015 09:40
Przychody z reklam w kanale ATM Rozrywka TV w pierwszym półroczu 2015r. wyniosły 10,4 mln zł, czyli o 2,8 proc. więcej niż rok wcześniej. – W związku z nieco większymi nakładami na kontent programowy, głównie poprzez zakup licencji do zagranicznych produkcji, segment nadawania odnotował niższe zyski w I półroczu 2015 roku w porównaniu do I półrocza 2014 roku – podaje ATM Grupa. Wynik operacyjny z jej segmentu nadawanie obniżył się o 40 proc. do 373 tys. zł, a netto spadł o 29 proc. do 288 tys. zł. – ATM Rozrywka utrzymuje dobre wyniki oglądalności. Oglądalność stacji ATM Rozrywka w pierwszym półroczu 2015 wyniosła w grupie komercyjnej (16-49 lat) 0,83 proc., przy średniej widowni (widzowie w wieku powyżej 4 lat) 47,5 tys. W analogicznym okresie 2014 roku stacja w tej samej grupie docelowej odnotowała wynik 0.81 proc., przy średniej widowni 45,5 tys. osób. W zasięgu naziemnej telewizji cyfrowej w grupie widzów w wieku 16-49 lat w pierwszym półroczu 2015 roku ATM Rozrywka zanotowała 2,15 proc. udziału. W pierwszym półroczu 2014 roku było to 2,36 proc.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas