Reklama
Rozwiń
Reklama

Hybrydowa telewizja TVP będzie połączona z e-administracją

TVP liczy, że jej HbbTV sprzyjać będzie switch-off naziemnej telewizji cyfrowej. Producenci dekoderów zapowiadają bowiem, że przed najbliższymi odłączeniami wprowadzą na rynek tańsze niż obecnie dekodery DVB-T z opcją HbbTV. Jak zapowiada w rozmowie z rpkom.pl Wiesław Łodzikowski, dyrektor Ośrodka TVP Technologie, TVP chce mieć w przyszłym roku 100 tys. regularnych użytkowników tej usługi i zarabiać na niej z reklam. W planach ma także produkcję dedykowanych dla konkretnego operatora kablowego opcji EPG

Publikacja: 18.12.2012 08:45

Hybrydowa telewizja TVP będzie połączona z e-administracją

Foto: ROL

rpkom.pl: – Po co TVP hybrydowa telewizja?

– Chcemy połączyć w tym projekcie domenę usług internetowych z liniową telewizją cyfrową tak, by widz z nami został i nie odchodził do innych nowoczesnych rozwiązań. Teraz, gdywłączy program TVP, dostanie do niego szereg dodatkowych informacji, które w innym przypadku otrzymałby włączając równolegle tablet, komputer lub komórkę. Strategia jest taka, by w 2013 r. korzystało z tej usługi regularnie 100 tys. osób. Dla porównania: obecnie regularnie z naszego serwisu hybrydowego udostępnianego przy programie „Pytanie na śniadanie” korzysta średnio ok. 30 tys. widzów.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama