Aktualizacja: 20.05.2025 12:41 Publikacja: 18.12.2012 08:45
Foto: ROL
rpkom.pl: – Po co TVP hybrydowa telewizja?
– Chcemy połączyć w tym projekcie domenę usług internetowych z liniową telewizją cyfrową tak, by widz z nami został i nie odchodził do innych nowoczesnych rozwiązań. Teraz, gdywłączy program TVP, dostanie do niego szereg dodatkowych informacji, które w innym przypadku otrzymałby włączając równolegle tablet, komputer lub komórkę. Strategia jest taka, by w 2013 r. korzystało z tej usługi regularnie 100 tys. osób. Dla porównania: obecnie regularnie z naszego serwisu hybrydowego udostępnianego przy programie „Pytanie na śniadanie” korzysta średnio ok. 30 tys. widzów.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas