Taka konkluzja wynika z lektury raportu za I kwartał 2011 grupy France Telecom. W pół roku od rozpoczęcia sprzedaży pakietu czterech usług – internet, telewizja, telefon stacjonarny, telefon komórkowy – liczba jego użytkowników w sieci FT wyniosła 509 tys. W minionym kwartale operator przyłączył netto 209 tys. nowych użytkowników pakietu sprzedawanego pod marką Open. Jak podaje spółka poczwórna oferta przyniosła 50 proc. nowych przyłączeń w segmencie telefonii komórkowej i internetu w I kw. FT nie podaje dokładnych danych, ale ok. 40 proc. użytkowników, to klienci migrowanych z innego typu, niż Open, ofert FT.

Operator sprzedaje pięć wariantów poczwórnego pakietu w cenie od 49,90 euro miesięcznie w umowie na 24 miesiące do 120 euro miesięcznie w umowie na 12 miesięcy. Pakiety różnią się liczbą wliczonych połączeń komórkowych: od 60 min do wariantu nielimitowanego (na numery stacjonarne i komórkowe). Do każdego abonamentu doliczane jest obligatoryjnie 3 euro za dzierżawę modemu Livebox. Oferta Open nie obejmuje dostępu w technologii FTTH (po I kw. 2011 r. FT miało 65 tys. abonentów linii w technologii optycznej).

Uruchomienie oferty Open poprzedziły długie dyskusje regulacyjne. FT nie wolno było sprzedawać ofert wiązanych w sieci stacjonarnej i mobilnej (a ściślej: korzystać z baz danych użytkowników obu typów sieci). Operator musiał uzyskać zgodę regulatora ARCEP na wprowadzenie oferty Open. Poczwórny pakiet jest już standardem na francuskim rynku. W Polsce mają go w ofercie tylko niektóre sieci kablowe, które działają, jako MVNO.