Należąca do chińskiego koncernu Lenovo Motorola zaprezentowała najnowsze urządzenia z serii G7. Smartfony mają pomóc producentowi w walce o przychylność klientów dysponujących skromniejszymi zasobami finansowymi, ale dbającymi o niektóre cechy urządzeń, takie jak pojemna bateria, czy duża mechaniczna wytrzymałość.
Marka Motorola wyparła smartfony Lenovo na całym świecie, poza rynkiem chińskim, gdzie oba loga funkcjonują równocześnie.
Thomas Milner odpowiedzialny za marketing produktów Motoroli, nakreślił ścieżkę, jaką chce iść prowadzona przez niego firma w kwestiach produktów. Zgodnie z filozofią firmy, wzmacniania i rozszerzana będzie obecna na rynku od 2013 roku seria G, która jest do tej pory najchętniej wybierana przez klientów. Co minutę do rąk klientów trafia 26 urządzeń marki Motorola z serii G – podał Milner.
Kolekcja smartfonów kierowana „dla wszystkich” cenowo plasować się będzie w dolnej średniej półce cenowej od kilkuset do niespełna 1500 zł.
Trzeci kwartał poprzedniego roku był pierwszym od ponad dwóch i pół roku kiedy Motorola zaczęła zarabiać. Udało się to między innymi za sprawą bardzo dużej popularności marki w krajach obu Ameryk.