Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 05:41 Publikacja: 28.08.2013 10:02
W 2018 r. liczba gospodarstw (GD) domowych w krajach Europy Zachodniej, które będą abonować któryś z typów płatnych usług wideo wyniesie przeszło 113 mln – przewiduje firma badawcza Analysys Mason. W ciągu pięciu lat stopa wzrostu wyniesie 9 proc. Wpływ poszczególnych platform na całościowe wyniki będzie odmienny. Analysys Mason rozpatruje zarówno tradycyjne platformy płatnej TV, jak i płatne usługi OTT.
Liczba GD korzystających z płatnego OTT wzrośnie o 5,6 mln, liczba abonentów pakietów TV – o 4,6 mln. Na wzrost liczby abonentów tradycyjnej TV wpłynie przede wszystkim IPTV, która agresywnie walcząc o udział w rynku oferuje podstawowe pakiety za darmo lub po bardzo niskiej cenie w ramach paczki usług telekomunikacyjnych. Udział IPTV w rynku ma wzrosnąć aż o 29 proc., czyli o przeszło 6 mln użytkowników.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas