Aktualizacja: 09.05.2025 22:57 Publikacja: 28.08.2013 10:02
W 2018 r. liczba gospodarstw (GD) domowych w krajach Europy Zachodniej, które będą abonować któryś z typów płatnych usług wideo wyniesie przeszło 113 mln – przewiduje firma badawcza Analysys Mason. W ciągu pięciu lat stopa wzrostu wyniesie 9 proc. Wpływ poszczególnych platform na całościowe wyniki będzie odmienny. Analysys Mason rozpatruje zarówno tradycyjne platformy płatnej TV, jak i płatne usługi OTT.
Liczba GD korzystających z płatnego OTT wzrośnie o 5,6 mln, liczba abonentów pakietów TV – o 4,6 mln. Na wzrost liczby abonentów tradycyjnej TV wpłynie przede wszystkim IPTV, która agresywnie walcząc o udział w rynku oferuje podstawowe pakiety za darmo lub po bardzo niskiej cenie w ramach paczki usług telekomunikacyjnych. Udział IPTV w rynku ma wzrosnąć aż o 29 proc., czyli o przeszło 6 mln użytkowników.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas