Reklama
Rozwiń
Reklama

Multimedia: wzrost przychodów i przejęcie Media Operatora

Publikacja: 12.05.2011 10:08

O 8 proc. wyższe niż przed rokiem były przychody grupy Multimedia Polska w I. kwartale wyniosły 148,7 mln zł wobec 138,13 mln zł w I kw. 2010 r. Wpływy kablówki rosną, choć jej podstawowa usługa telewizyjna przynosi mniejsze przychody (spadek rok do roku o 2 proc. do 58 mln zł). Ubytek ten nadrabiają cyfrowe usługi, z których przychody są mniejsze, ale dynamicznie rosną (o 42 proc. rok do roku do 12,6 mln zł). W końcu marca kablówka liczba sprzedanych usług telewizyjnych kablówki była o 14 tys. wyższa niż w grudniu i sięgnęła 754 tys.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama