Multimedia: wzrost przychodów i przejęcie Media Operatora

Publikacja: 12.05.2011 10:08

O 8 proc. wyższe niż przed rokiem były przychody grupy Multimedia Polska w I. kwartale wyniosły 148,7 mln zł wobec 138,13 mln zł w I kw. 2010 r. Wpływy kablówki rosną, choć jej podstawowa usługa telewizyjna przynosi mniejsze przychody (spadek rok do roku o 2 proc. do 58 mln zł). Ubytek ten nadrabiają cyfrowe usługi, z których przychody są mniejsze, ale dynamicznie rosną (o 42 proc. rok do roku do 12,6 mln zł). W końcu marca kablówka liczba sprzedanych usług telewizyjnych kablówki była o 14 tys. wyższa niż w grudniu i sięgnęła 754 tys.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku