Nowy CRM zakończy porządkowanie IT w T-Mobile

Operator podjął właśnie jedno z największych wdrożeń informatycznych ostatnich lat swojego działania. Według Milana Ziki, członka zarządu T-Mobile Polska, ta implementacja wymusi na spółce szereg drobniejszych modyfikacji infrastryktury IT, po których spółka będzie mogła się pochwalić w pełni zmodernizowaną platformą informatyczną. Liczy, że będzie mogła świadczyć pewne usługi IT na rzecz całej grupy Deutsche Telekom z własnych serwerowni

Publikacja: 09.09.2013 07:00

Nowy CRM zakończy porządkowanie IT w T-Mobile

Foto: ROL

rpkom.pl:  – Jaki jest trend, jeżeli  chodzi o wysokość CAPEX w T-Mobile?

Milan Zika, członek zarządu T-Mobile Polska, dyrektor ds. Technologii i Innowacji: – Dzisiaj mamy ok. 1 mld zł CAPEX rocznie i to jest ok. 20 proc. mniej, niż przed laty. Z zasady wysokość CAPEX jest skorelowana z przychodami spółki, a więc budżet inwestycyjny stopniowo maleje.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa