Reklama

Wyniki UPC Polska w I kw. 2019 roku: po zasięgu czas na abonentów?

Publikacja: 07.05.2019 18:55

O 15 tysięcy do 1,463 mln urosła w I kwartale br. liczba abonentów UPC Polska, największej sieci telewizji kablowej w kraju, co do której nie cichną spekulacje, iż może stać się elementem fuzji lub przejęcia.

Był to pierwszy kwartał od startu programu inwestycji w rozbudowę zasięgu sieci kablówki, w którym liczba nowych abonentów UPC zauważalnie wzrosła i była taka sama jak liczba nowych adresów w zasięgu infrastruktury firmy.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama