Komisja Etyki Reklamy zakwestionowała hasło P4

Publikacja: 13.08.2015 15:48

Komisja Etyki Reklamy działająca przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy orzekła 29 lipca br., że internetowa reklama P4, operatora sieci Play zawierająca hasło „LTE bez limitu” naruszyła normy Kodeksu Etyki Reklamy.

Klient telekomu, który poskarżył się Związkowi podniósł, że operator wprowadza w błąd, ponieważ w rzeczywistości limitu transfer danych mobilnego internetu oraz że „po cichu” zmniejszył limit z 200 GB do 100 GB.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić