Komisja Etyki Reklamy zakwestionowała hasło P4

Publikacja: 13.08.2015 15:48

Komisja Etyki Reklamy działająca przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy orzekła 29 lipca br., że internetowa reklama P4, operatora sieci Play zawierająca hasło „LTE bez limitu” naruszyła normy Kodeksu Etyki Reklamy.

Klient telekomu, który poskarżył się Związkowi podniósł, że operator wprowadza w błąd, ponieważ w rzeczywistości limitu transfer danych mobilnego internetu oraz że „po cichu” zmniejszył limit z 200 GB do 100 GB.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem