Reklama

Komisja Etyki Reklamy zakwestionowała hasło P4

Publikacja: 13.08.2015 15:48

Komisja Etyki Reklamy działająca przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy orzekła 29 lipca br., że internetowa reklama P4, operatora sieci Play zawierająca hasło „LTE bez limitu” naruszyła normy Kodeksu Etyki Reklamy.

Klient telekomu, który poskarżył się Związkowi podniósł, że operator wprowadza w błąd, ponieważ w rzeczywistości limitu transfer danych mobilnego internetu oraz że „po cichu” zmniejszył limit z 200 GB do 100 GB.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama