Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.07.2025 21:21 Publikacja: 02.07.2013 09:47
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji zaprosiło do powszechnie otwartej konsultacji zasad „trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej”. Proces ten będzie prowadzony w serwisie mamzdanie.org.pl.
Konsultacje są kontynuacją środowiskowych uzgodnień, jakie MAiC prowadził w marcu bieżącego roku. W dialogu z operatorami i organizacjami gospodarczymi pojawił się szereg postulatów, które resort cyfryzacji uznał za zasadne do wdrożenia. Wedle MAiC możliwe jest to tylko w trybie nowelizacji rozporządzenia z 2004 r., do czego resort właśnie się szykuje.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas