MAiC wraca do konsultacji trybu reklamacyjnego

Publikacja: 02.07.2013 09:47

Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji zaprosiło do powszechnie otwartej konsultacji zasad „trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej”. Proces ten będzie prowadzony w serwisie mamzdanie.org.pl.

Konsultacje są kontynuacją środowiskowych uzgodnień, jakie MAiC prowadził w marcu bieżącego roku. W dialogu z operatorami i organizacjami gospodarczymi pojawił się szereg postulatów, które resort cyfryzacji uznał za zasadne do wdrożenia. Wedle MAiC możliwe jest to tylko w trybie nowelizacji rozporządzenia z 2004 r., do czego resort właśnie się szykuje.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku