Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 14.09.2025 00:24 Publikacja: 27.10.2010 14:48
Takie prognozy rynku mobilnej reklamy opublikowała dzisiaj firma badawcza [b]Informa Telecoms&Media[/b]. Wedle jej analityków w 2015 r. wartość tego rynku wyniesie 24 mld dolarów rocznie. Dzisiaj rozwijają ją głównie dwaj gracze: [b]Google[/b] i [b]Apple[/b]. Informa twierdzi, że na rosnącym rynku mobilnej reklamy udział operatorów będzie malał (choć będą rosnąć ich przychody) z 26 proc. w tym roku do 20 proc. w 2015. Zdaniem firmy badawczej operatorzy winni myśleć raczej o współpracy z wyspecjalizowanymi w sprzedaży reklamy i technologii reklamowej podmiotami, niż budować dla reklamodawców kompletną ofertę we własnym zakresie.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas