Aktualizacja: 01.07.2025 05:02 Publikacja: 27.10.2010 14:48
Takie prognozy rynku mobilnej reklamy opublikowała dzisiaj firma badawcza [b]Informa Telecoms&Media[/b]. Wedle jej analityków w 2015 r. wartość tego rynku wyniesie 24 mld dolarów rocznie. Dzisiaj rozwijają ją głównie dwaj gracze: [b]Google[/b] i [b]Apple[/b]. Informa twierdzi, że na rosnącym rynku mobilnej reklamy udział operatorów będzie malał (choć będą rosnąć ich przychody) z 26 proc. w tym roku do 20 proc. w 2015. Zdaniem firmy badawczej operatorzy winni myśleć raczej o współpracy z wyspecjalizowanymi w sprzedaży reklamy i technologii reklamowej podmiotami, niż budować dla reklamodawców kompletną ofertę we własnym zakresie.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas