Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.10.2025 01:02 Publikacja: 27.10.2010 14:48
Takie prognozy rynku mobilnej reklamy opublikowała dzisiaj firma badawcza [b]Informa Telecoms&Media[/b]. Wedle jej analityków w 2015 r. wartość tego rynku wyniesie 24 mld dolarów rocznie. Dzisiaj rozwijają ją głównie dwaj gracze: [b]Google[/b] i [b]Apple[/b]. Informa twierdzi, że na rosnącym rynku mobilnej reklamy udział operatorów będzie malał (choć będą rosnąć ich przychody) z 26 proc. w tym roku do 20 proc. w 2015. Zdaniem firmy badawczej operatorzy winni myśleć raczej o współpracy z wyspecjalizowanymi w sprzedaży reklamy i technologii reklamowej podmiotami, niż budować dla reklamodawców kompletną ofertę we własnym zakresie.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas