Smartfony najważniejsze, telefony za 20-30 euro to margines

Operatorzy zrozumieli że usługi dodane, takie jak nawigacja, mogą zwiększać przychód z użytkownika, a Nokia przekonała się że powodzenie jej sklepu z aplikacjami, z którego w Polsce ściągnięto już kilka milionów pozycji, było uzależnione od współpracy z operatorami. rpkom.pl rozmawia z Piotrem Bubakiem, szefem marketingu Nokia Polska.

Publikacja: 30.06.2010 17:07

Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokii

Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokii

Foto: Nokia

[b]rpkom.pl: – Na świecie Nokia zbiera cięgi za niską przyjazność produktów dla końcowego użytkownika i brak równorzędnego rywala dla iPhone. Czy ta krytyka w ogóle odbija się na biznesie jaki prowadzicie w Polsce? [/b]

[b]Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Polska[/b]: – Lokalnie, na polskim rynku nie mamy problemów z realizacją planów ani z pozycją lidera. Oczywiście krytyka wpływa na wizerunek. Jesteśmy dobrze przygotowani w kontekście portfolio produktów i usług, które za nim stoją. Fakt, zawsze mogą zdarzyć się słabsze momenty, ale mamy konkretne plany. Użytkownicy będą w przyszłości szukać kontentu, usług i nawigacji. To obszary, w których jesteśmy mocni. Widzimy że w segmencie najbardziej zaawansowanych urządzeń potrzebna odświeżenia. Ono nastąpi za kilka miesięcy, wraz z premierą Symbiana 3. Nie będzie ono dotyczyć jednego modelu, ale spodziewamy się że będzie dotyczyło redefinicji całych linii produktowych.

Pozostało 83% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?