Reklama

Smartfony najważniejsze, telefony za 20-30 euro to margines

Operatorzy zrozumieli że usługi dodane, takie jak nawigacja, mogą zwiększać przychód z użytkownika, a Nokia przekonała się że powodzenie jej sklepu z aplikacjami, z którego w Polsce ściągnięto już kilka milionów pozycji, było uzależnione od współpracy z operatorami. rpkom.pl rozmawia z Piotrem Bubakiem, szefem marketingu Nokia Polska.

Publikacja: 30.06.2010 17:07

Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokii

Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokii

Foto: Nokia

[b]rpkom.pl: – Na świecie Nokia zbiera cięgi za niską przyjazność produktów dla końcowego użytkownika i brak równorzędnego rywala dla iPhone. Czy ta krytyka w ogóle odbija się na biznesie jaki prowadzicie w Polsce? [/b]

[b]Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Polska[/b]: – Lokalnie, na polskim rynku nie mamy problemów z realizacją planów ani z pozycją lidera. Oczywiście krytyka wpływa na wizerunek. Jesteśmy dobrze przygotowani w kontekście portfolio produktów i usług, które za nim stoją. Fakt, zawsze mogą zdarzyć się słabsze momenty, ale mamy konkretne plany. Użytkownicy będą w przyszłości szukać kontentu, usług i nawigacji. To obszary, w których jesteśmy mocni. Widzimy że w segmencie najbardziej zaawansowanych urządzeń potrzebna odświeżenia. Ono nastąpi za kilka miesięcy, wraz z premierą Symbiana 3. Nie będzie ono dotyczyć jednego modelu, ale spodziewamy się że będzie dotyczyło redefinicji całych linii produktowych.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama