[b]rpkom.pl: – Na świecie Nokia zbiera cięgi za niską przyjazność produktów dla końcowego użytkownika i brak równorzędnego rywala dla iPhone. Czy ta krytyka w ogóle odbija się na biznesie jaki prowadzicie w Polsce? [/b]
[b]Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Polska[/b]: – Lokalnie, na polskim rynku nie mamy problemów z realizacją planów ani z pozycją lidera. Oczywiście krytyka wpływa na wizerunek. Jesteśmy dobrze przygotowani w kontekście portfolio produktów i usług, które za nim stoją. Fakt, zawsze mogą zdarzyć się słabsze momenty, ale mamy konkretne plany. Użytkownicy będą w przyszłości szukać kontentu, usług i nawigacji. To obszary, w których jesteśmy mocni. Widzimy że w segmencie najbardziej zaawansowanych urządzeń potrzebna odświeżenia. Ono nastąpi za kilka miesięcy, wraz z premierą Symbiana 3. Nie będzie ono dotyczyć jednego modelu, ale spodziewamy się że będzie dotyczyło redefinicji całych linii produktowych.