Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 26.10.2025 01:35 Publikacja: 30.07.2020 12:14
Foto: Bloomberg
O 69 mln zł (2,5 proc.) wyższe niż przed rokiem przychody wykazała w II kwartale br. Grupa Orange Polska, gdy w Polsce obowiązywały obostrzenia w przemieszczaniu się, nastąpił czas pracy i edukacji zdalnej. Obroty grupy urosły pośrednio za sprawą większego wykorzystania usług telekomunikacyjnych w czasie epidemii oraz przejęcia spółki informatycznej Bluesoft.
Klienci Orange rozmawiali przez komórki w II kwartale średnio w miesiącu 441 minut, czyli o około 24 proc. więcej niż rok wcześniej. Można przyjąć, że podobnie było u innych telekomów, a ponieważ często wykonujemy połączenia na numery w innych sieciach, to telekomom rosną przychody z rozliczeń za przyjmowanie takich rozmów, czyli rozliczeń międzyoperatorskich. W II kw. Orange Polska odnotował z tego tytułu 366 mln zł, o 42 mln zł, czyli 13 proc. więcej niż przed rokiem.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas