Aktualizacja: 19.05.2025 00:06 Publikacja: 30.07.2020 12:14
Foto: Bloomberg
O 69 mln zł (2,5 proc.) wyższe niż przed rokiem przychody wykazała w II kwartale br. Grupa Orange Polska, gdy w Polsce obowiązywały obostrzenia w przemieszczaniu się, nastąpił czas pracy i edukacji zdalnej. Obroty grupy urosły pośrednio za sprawą większego wykorzystania usług telekomunikacyjnych w czasie epidemii oraz przejęcia spółki informatycznej Bluesoft.
Klienci Orange rozmawiali przez komórki w II kwartale średnio w miesiącu 441 minut, czyli o około 24 proc. więcej niż rok wcześniej. Można przyjąć, że podobnie było u innych telekomów, a ponieważ często wykonujemy połączenia na numery w innych sieciach, to telekomom rosną przychody z rozliczeń za przyjmowanie takich rozmów, czyli rozliczeń międzyoperatorskich. W II kw. Orange Polska odnotował z tego tytułu 366 mln zł, o 42 mln zł, czyli 13 proc. więcej niż przed rokiem.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas