Reklama

IDC 2012: 1,2 mld egzemplarzy sprzedanych urządzeń „smart”

Sprzedaż urządzeń z kategorii „smart” (ang. „smart connected”) wzrosła o 29,1 proc. rok do roku i osiągnęła w 2012 roku poziom 1,2 miliarda egzemplarzy – podsumowało IDC w raporcie z 25 marca br.

Publikacja: 28.03.2013 07:05

Wartość rynku sprzedanych smartfonów, tabletów i laptopów szacowana jest przez firmę badawczą IDC na 576,9 mld dol. W całym 2012 roku sprzedało się na świecie 722,4 mln smartfonów, 128,3 mln tabletów oraz 148,4 mln desktopów (komputerów stacjonarnych) i 202 mln mln laptopów. W 2011 roku na świecie sprzedało się łącznie 930,4 mln urządzeń.

Rynek trzech urządzeń

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama