Aktualizacja: 11.05.2025 19:28 Publikacja: 11.12.2011 21:05
Andrzej Gładki, kierownik działu zarządzania produktami – terminale w Polskiej Telefonii Cyfrowej
Foto: Polska Telefonia Cyfrowa
– W ślad za trendami światowymi w Polsce mamy obecnie boom na smartfony – mówi Andrzej Gładki, kierownik działu zarządzania produktami – terminale w Polskiej Telefonii Cyfrowej. – W tej chwili urządzenia tego typu stanowią około 50 proc. telefonów komórkowych sprzedawanych w sieci T-Mobile. Rynek ten rośnie bardzo szybko, bo jeszcze na początku tego roku notowaliśmy około 25-proc. udział smartfonów w sprzedaży.
Tzw. superfony, czyli pierwsza liga smartfonów, w sieci T-Mobile stanowią niecałe 10 proc. wszystkich sprzedawanych telefonów. W krajach zachodnich jest to kilkadziesiąt procent.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas