Reklama
Rozwiń
Reklama

TVN Player miał 250 mln. emisji

Internetowy serwis wideo TVN, to – zdaniem szefa tej firmy Markusa Tellenbacha – duży sukces. Prezes TVN nie pozostawia jednak złudzeń, że dla nadawców wideo w sieci, to na razie biznes w powijakach. Mimo tego, nie widzi on podstaw do łączenia przez firmy medialne sił w wykreowaniu wspólnej, masowej platformy wideo. Jego zdaniem atrakcyjne treści, to zbyt duży atut w walce o widza i reklamowe przychody, aby łatwo było się nim dzielić z konkurencją

Publikacja: 11.02.2013 08:00

TVN Player miał 250 mln. emisji

Foto: ROL

rpkom.pl: – Zapowiadał pan, że startu nowej platformy powstałej z połączenia „n” i Cyfry+ należy się spodziewać w I kwartale tego roku. To aktualna data?

Markus Tellenbach, prezes zarządu TVN: – Ta firma ma swój zarząd i nie będę wypowiadał się na jej temat za plecami menadżerów, którzy zostali powołani, by nią kierować. To kwestia dobrych manier.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama