TVN Player miał 250 mln. emisji

Internetowy serwis wideo TVN, to – zdaniem szefa tej firmy Markusa Tellenbacha – duży sukces. Prezes TVN nie pozostawia jednak złudzeń, że dla nadawców wideo w sieci, to na razie biznes w powijakach. Mimo tego, nie widzi on podstaw do łączenia przez firmy medialne sił w wykreowaniu wspólnej, masowej platformy wideo. Jego zdaniem atrakcyjne treści, to zbyt duży atut w walce o widza i reklamowe przychody, aby łatwo było się nim dzielić z konkurencją

Publikacja: 11.02.2013 08:00

TVN Player miał 250 mln. emisji

Foto: ROL

rpkom.pl: – Zapowiadał pan, że startu nowej platformy powstałej z połączenia „n” i Cyfry+ należy się spodziewać w I kwartale tego roku. To aktualna data?

Markus Tellenbach, prezes zarządu TVN: – Ta firma ma swój zarząd i nie będę wypowiadał się na jej temat za plecami menadżerów, którzy zostali powołani, by nią kierować. To kwestia dobrych manier.

Pozostało 95% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość