Aktualizacja: 09.05.2025 10:48 Publikacja: 23.12.2009 17:15
Telewizja powoli zyskuje na znaczeniu w strukturze przychodów operatorów telekomunikacyjnych. W ciągu pięciu lat (2003-2008) średnia stopa wzrostu wpływów z tego sektora wyniosła 5,6 proc., podczas gdy w przypadku radia było to 2,2 proc., a tradycyjnych usług telekomunikacyjnych niewiele więcej – 2,6 proc. Ten ostatni segment pozostaje jednak najistotniejszym źródłem przychodów telekomów. W 2008 r. wygenerował 374 mld funtów z 548 mld funtów ogółem, jakie sprzedaż detaliczna przyniosła branża komunikacyjna w 12 przebadanych krajach. Wśród nich, oprócz Polski, znalazły się takie państwa jak Wielka Brytania, Hiszpania, Niemcy, Francja, Holandia, Włochy, Szwecja, Irlandia, a także USA, Japonia i Kanada.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas