Reklama
Rozwiń
Reklama

Motorola Solutions chce wykreować nową niszę dla smarfonów z Androidem

Motorola, która w zeszłym roku za 12,5 mld dol. sprzedała Google część swojego przedsiębiorstwa, zajmującą się produkowaniem urządzeń mobilnych nie chce tak do końca zniknąć z rynku smartfonów. Przedstawiciele handlowi, kurierzy, magazynierzy z chęcią zastąpią swe toporne mobilne terminale smartfonami, które będą oferować potrzebne im funkcjonalności – w to wierzy dziś Motorola Solutions.

Publikacja: 14.10.2013 07:30

Motorola Solutions chce wykreować nową niszę dla smarfonów z Androidem

Foto: ROL

Przedstawiciele handlowi, kurierzy, magazynierzy z chęcią zastąpią swe toporne mobilne terminale smartfonami, które będą oferować potrzebne im funkcjonalności. Wierzy w to Motorola Solutions, która zaczyna oferować nowe urządzenie klasy korporacyjnej oparte na Androidzie, a nie mobilnym Windows, tj. systemie tradycyjnie wykorzystywanym w tego rodzaju sprzęcie.

Motorola, która w zeszłym roku za 12,5 mld dol. sprzedała na rzecz Google część firmy zajmującą się produkowaniem urządzeń mobilnych nie chce tak do końca zniknąć z rynku smartfonów.  Firma zaczęła oferować urządzenia z Androidem, ale swych szuka już nie w segmencie konsumenckim, ale wśród firm i organizacji rządowych zainteresowanych sprzętem klasy korporacyjnej.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama