Aktualizacja: 09.05.2025 15:32 Publikacja: 12.02.2010 12:35
[b]rpkom.pl: – Jednym z ostatnich przedsięwzięć Ministerstwa, jest konsultacja zmiany definicji usługi powszechnej. Skąd ten pomysł, na jakim jest etapie procedowania i jakich zmian może spodziewać się w związku z tym rynek?[/b]
[i]Małgorzata Olszewska, z-ca dyrektora Departamentu Telekomunikacji MI[/i]: – Pomysł nie jest nowy, ponieważ od pewnego czasu mówi się o tym na forum europejskim. Komisja rozpoczęła już wstępne konsultacje, co do przeglądu zakresu usługi powszechnej. Idziemy zgodnie z tym nurtem. Uznaliśmy, że i u nas warto przeprowadzić konsultacje z całym środowiskiem, aby wypracować własną koncepcję, z którą będziemy mogli wystąpić na forum europejskim. Jeszcze za obecnej prezydencji na poziomie Unii temat może zostać oficjalnie skierowany do konsultacji państw członkowskich.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas