Sprzedaż urządzeń mobilnych LG rośnie, ale marże spadają

Publikacja: 24.10.2013 16:20

Firma LG w trzecim kwartale tego roku  zanotowała 24 proc. wzrost sprzedaży urządzeń mobilnych w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej, jednak zaostrzająca się konkurencja na rynku i  wzrost kosztów marketingu spowodowały, że rentowność  tego biznesu spadła.

LG podała, że w trzecim kwartale tego roku dostarczyła na rynek 12 mln urządzeń mobilnych, czyli prawie tyle, ile w rekordowym II.kKwartale tego roku (21,1 mln). Przychody mobilnego działu LG sięgnęły 2,74 mld dol., ale jego marża operacyjna spadła, co było związane ze spadkiem  cen sprzedawanych urządzeń i wzrostem kosztów marketingu, co szczególnie dotyczy flagowego smartfonu G2, który wszedł do sprzedaży rynkowej w sierpniu.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa