Reklama
Rozwiń

Sprzedaż urządzeń mobilnych LG rośnie, ale marże spadają

Publikacja: 24.10.2013 16:20

Firma LG w trzecim kwartale tego roku  zanotowała 24 proc. wzrost sprzedaży urządzeń mobilnych w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej, jednak zaostrzająca się konkurencja na rynku i  wzrost kosztów marketingu spowodowały, że rentowność  tego biznesu spadła.

LG podała, że w trzecim kwartale tego roku dostarczyła na rynek 12 mln urządzeń mobilnych, czyli prawie tyle, ile w rekordowym II.kKwartale tego roku (21,1 mln). Przychody mobilnego działu LG sięgnęły 2,74 mld dol., ale jego marża operacyjna spadła, co było związane ze spadkiem  cen sprzedawanych urządzeń i wzrostem kosztów marketingu, co szczególnie dotyczy flagowego smartfonu G2, który wszedł do sprzedaży rynkowej w sierpniu.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku