Reklama
Rozwiń
Reklama

Sprzedaż urządzeń mobilnych LG rośnie, ale marże spadają

Publikacja: 24.10.2013 16:20

Firma LG w trzecim kwartale tego roku  zanotowała 24 proc. wzrost sprzedaży urządzeń mobilnych w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej, jednak zaostrzająca się konkurencja na rynku i  wzrost kosztów marketingu spowodowały, że rentowność  tego biznesu spadła.

LG podała, że w trzecim kwartale tego roku dostarczyła na rynek 12 mln urządzeń mobilnych, czyli prawie tyle, ile w rekordowym II.kKwartale tego roku (21,1 mln). Przychody mobilnego działu LG sięgnęły 2,74 mld dol., ale jego marża operacyjna spadła, co było związane ze spadkiem  cen sprzedawanych urządzeń i wzrostem kosztów marketingu, co szczególnie dotyczy flagowego smartfonu G2, który wszedł do sprzedaży rynkowej w sierpniu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama