TV nie zbawi spółki

Jutro Netia opublikuje wyniki finansowe za pierwszą połowę roku 2013. Będzie podkreślać przekroczenie liczby 100 tys. klientów usług TV i rosnącą sprzedaż dla biznesu. Oba te rynki mogą jednak co najwyżej wyrównać straty, jakich przyczynia – nie tylko Netii – segment głosowy. Oba te rynki nie rosną i nie będą rosły tak szybko, jak tamten spada. Spektakularne efekty może przynieść tylko to, co łatwe i trudne zarazem – akwizycje. Przynajmniej dopóki Netia stanowczo odżegnuje się od wejścia na rynek mobilny

Publikacja: 07.08.2013 12:00

TV nie zbawi spółki

Foto: Netia

W ciągu 6 lat realizacji nowej strategii Netia osiągnęła stabilną pozycję we wszystkich segmentach stacjonarnego rynku telekomunikacyjnego. Nie jest wolna od bolączek, jakie trapią wszystkich operatorów: spadku popularności stacjonarnych usług głosowych i przeceny na rynku mobilnego głosu, czy stagnacji na rynku stacjonarnego dostępu. Niemniej wydaje się spółką o zdrowych podstawach finansowych, skoro myśli o regularnych wypłatach dywidendy. Głodny dynamicznego rozwoju rynek publiczny może jednak oczekiwać więcej.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa