Reklama
Rozwiń

TV nie zbawi spółki

Jutro Netia opublikuje wyniki finansowe za pierwszą połowę roku 2013. Będzie podkreślać przekroczenie liczby 100 tys. klientów usług TV i rosnącą sprzedaż dla biznesu. Oba te rynki mogą jednak co najwyżej wyrównać straty, jakich przyczynia – nie tylko Netii – segment głosowy. Oba te rynki nie rosną i nie będą rosły tak szybko, jak tamten spada. Spektakularne efekty może przynieść tylko to, co łatwe i trudne zarazem – akwizycje. Przynajmniej dopóki Netia stanowczo odżegnuje się od wejścia na rynek mobilny

Publikacja: 07.08.2013 12:00

TV nie zbawi spółki

Foto: Netia

W ciągu 6 lat realizacji nowej strategii Netia osiągnęła stabilną pozycję we wszystkich segmentach stacjonarnego rynku telekomunikacyjnego. Nie jest wolna od bolączek, jakie trapią wszystkich operatorów: spadku popularności stacjonarnych usług głosowych i przeceny na rynku mobilnego głosu, czy stagnacji na rynku stacjonarnego dostępu. Niemniej wydaje się spółką o zdrowych podstawach finansowych, skoro myśli o regularnych wypłatach dywidendy. Głodny dynamicznego rozwoju rynek publiczny może jednak oczekiwać więcej.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości