Orange czekał ponad trzy lata na blisko 14 mln zł kary

Publikacja: 15.04.2014 15:59

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów miał rację nakładając na Polską Telefonię Komórkową Centertel (obecnie Orange Polska) karę za utrudnianie konsumentom przeczytania umowy przed jej zawarciem.

Na potwierdzenie tej decyzji przez Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów UOKiK czekał ponad trzy lata, bo wyrok sądu dotyczy decyzji Prezes UOKiK z grudnia 2010 r.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa