Play liczy na kilkadziesiąt tysięcy kart RedBull Mobile

Publikacja: 30.08.2011 13:57

W piątek oficjalnie startuje sprzedaż i kampania promocyjna oferty usług telefonii komórkowej w sieci Play brandowanej przez producenta napojów energetycznych RedBull. Kilka tygodni temu Play i RedBull rozpoczęły predystrybucję swojej oferty: rozdanych zostało 30 tys. kart SIM. Jak powiedział Bartosz Dobrzyński, szef marketingu P4, 50 proc. z tych kart zostało aktywowanych, a z tej liczby cztery piąte (czyli ok. 12 tys.) doładowano. Na koniec roku partnerzy liczą na „kilkadziesiąt tysięcy” aktywnych kart SIM. Dokładnego planu sprzedaży Bartosz Dobrzyński podać nie chciał.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama