Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 13.09.2025 03:03 Publikacja: 30.08.2011 13:57
W piątek oficjalnie startuje sprzedaż i kampania promocyjna oferty usług telefonii komórkowej w sieci Play brandowanej przez producenta napojów energetycznych RedBull. Kilka tygodni temu Play i RedBull rozpoczęły predystrybucję swojej oferty: rozdanych zostało 30 tys. kart SIM. Jak powiedział Bartosz Dobrzyński, szef marketingu P4, 50 proc. z tych kart zostało aktywowanych, a z tej liczby cztery piąte (czyli ok. 12 tys.) doładowano. Na koniec roku partnerzy liczą na „kilkadziesiąt tysięcy” aktywnych kart SIM. Dokładnego planu sprzedaży Bartosz Dobrzyński podać nie chciał.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas