„100 innowacji stulecia”. Sztuczna inteligencja już wie, co kupisz

W 2022 r. globalne wydatki firm na rozwiązania bazujące na zaawansowanych algorytmach sięgną 80 mld dolarów. Największą część tej kwoty zainwestują detaliści – podaje firma analityczna IDC.

Publikacja: 10.05.2020 13:18

„100 innowacji stulecia”. Sztuczna inteligencja już wie, co kupisz

Foto: Adobe Stock

Jeszcze dwa lata temu branża e-commerce odpowiadała za sprzedaż produktów o wartości 2,3 bln dolarów. Firma eMarketer szacuje, że do 2021 r. obroty sprzedawców internetowych wyniosą blisko 4,8 bln dolarów. Zakupy online cieszą się coraz większą popularnością na całym świecie. NasDAQ.com prognozuje, że do 2040 r. aż 95 proc. wszystkich konsumenckich transakcji handlowych odbywać się będzie w internecie.

CZYTAJ TAKŻE: Koronawirus nakręcił boom na e-zakupy. Bez kontaktu z klientem

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes Ludzie Startupy
Polki rewolucjonizują usługi krawieckie. Zrozumiały pokolenie Z i zarabiają
Biznes Ludzie Startupy
Ta aplikacja ochroni Polaków. Wykryje szkodliwe związki
Biznes Ludzie Startupy
Dotyk przez internet? Tak, to już możliwe, Polacy zbliżą narody
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem